שילב – סיפור הצלחה

לקוחות- סיפורי הצלחה

שילב – סיפור הצלחה

מרגישים שמותגי על וענקי פרסום השתלטו לכם על המרחב הווירטואלי?…האמת היא שאתם לא טועים. ההתפתחות הטכנולוגית, התחרות האינטנסיבית בשוק והשינויים בהרגלי הצריכה הגדילו בשנים האחרונות באופן משמעותי את הנוכחות העסקית באינטרנט, ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש ובזירות התוכן. אבל למרות התחושה שעסקים קטנים ובינוניים נותרו מחוץ למשחק הדיגיטלי – דווקא ההיפך הוא הנכון. אפשרויות הצמיחה בעולם הדינאמי והמתפתח הזה נגישות יותר מאי פעם, חוקי המשחק שווים בפני כולם (גם אם עמדת הפתיחה היא שונה) והפוטנציאל להצלחה הוא גדול. כל עוד לא נחשוב "בקטן" כמובן.

היכולת לבחור

בעשור האחרון חלה מהפכה טכנולוגית של ממש בכל הקשור לנגישות שלנו כאנשים פרטיים וכצרכנים, ביכולת שלנו להעביר ולעבד מסרים וכן בדרישה שלנו לחשיפה ותקשורת מיידית. בפועל, מפרסמים יכולים להגיע אלינו בכל מקום ובכל רגע, ללמוד לאורך זמן מה "מניע אותנו" במרחב הדיגיטלי מבלי שבכלל נהיה מודעים לכך ועוד להגיש לנו את זה על כפית של זהב. או פלסטיק. מה שהאלגוריתם יזהה כבחירה מועדפת. כן, הרבה השתנה. אבל דבר אחד נותר כמו שהיה תמיד, גם בעולם הפיסי וגם בעולם הדיגיטלי: היכולת לבחור.

עסקים קטנים נדרשים לעיתים קרובות לוותר על שילוט חוצות או טלוויזיה ולבחור בפתרונות בעלי תועלת גבוהה ומיידית יותר בפרק זמן נתון. הפרסום במדיה הדיגיטלית מאפשר למדוד, לנתב ולייעל את האפקטיביות שלו ועבור עסקים עם תקציבי שיווק מוגבלים זהו יתרון משמעותי.
פלטפורמות הפרסום המתקדמות של GOOGLE ו- FACEBOOK מפתחות כלים שנותנים למפרסמים ובעלי עסקים פתרונות מותאמים לצרכים שלהם, במגוון רחב של תחומים. מידע, חוויה, פריט או שירות – הכל ניתן למכור כ'מוצר' כל עוד קיימת הגדרה ברורה לקהל היעד, למטרה וליעדים. בשונה ממדיות אחרות, הזירה הדיגיטלית מאפשרת למפות קהלים ולהעביר את המסר המתאים לגולש המתאים. לכן ניהול חכם ונכון של קמפיינים במערכות הללו מאפשר להגיע לפריצות דרך חשובות גם בתקציבים שאינם גבוהים במיוחד.

הכל בידיים שלכם

אם נוסיף על כך את כוחן של הרשתות החברתיות בחיבור אל קהלים קיימים ופוטנציאלים, הרי שמדובר במשחק שכולו בידיים שלכם. עסק קטן שיודע ליצור תוכן רלוונטי, מעניין, שירותי ויצירתי יכול לגבור בנוק-אאוט גם על המתחרה הגדול והמאיים ביותר. בדיוק כמו שפרצו אל חיינו סלבריטאי רשת אהובים, כך קמו להם עסקים שבזכות פרופילים מקוריים ועדכניים הצליחו לייצר פעילות עסקית רווחית וענפה. צריך להשקיע בזה – לא רק כסף, אלא זמן, ידע, מחשבה והרבה רצון להתקדם ולשגשג.
אם תשאלו את גוגל, בטוח שתמצאו משפט סיני עתיק שאומר: אין דבר כזה עסק קטן – יש רק שאיפות מוגבלות.

אז…מוכנים לתת את ה-A GAME שלכם?