טכנולוגיה

a purpose behind every pixel

מי מפחד מטכנולוגיות חדשות?

מילים ומונחים חדשים נוספו ללקסיקון שלנו כמפרסמים ומשווקים בעידן הפרסום הדיגיטלי: אופטימיזציה, טרגוט
קהלים, אחוזי המרה, ריטרגטינג, רימרקטינג, CPC, CTR ועוד…התחושה היא שקשה לעקוב אחר השינויים ועוד יותר
קשה לנסות להפיק מהם את המיטב.

 

טבעה של טכנולוגיה להשתנות, להתעדכן, להתייעל…בדיוק בשביל זה אנחנו כאן: להעניק ללקוחות שלנו את העדכונים
החמים על כל החידושים שיכולים לקחת את העסק שלהם צעד נוסף קדימה, ובמקביל להעז ולפתח טכנולוגיות
רלוונטיות שנותנות מענה לצורך קיים.

 

אז מה בתפריט? להפסיק לפחד, להתחיל להכיר:

Dashboard

Dashboard

לוח בקרה ודיווח שאופיין ופותח על ידנו באופן יזום ובלעדי. מציג את תוצאות קמפיינים ומותאם במיוחד עבור מנהלי שיווק ודיגיטל. מערכת הדשבורד מאפשרת קבלת מידע מדויק ובזמן אמת על כל ביצועי הקמפיינים בפלטפורמות השונות: גוגל, פייסבוק, טאבולה, אאוטבריין, ארטימדיה ועוד. המערכת מאפשרת ללקוחות שלנו לצפות בכלל הנתונים הרלוונטיים להצלחת הקמפיין: עלויות המדיה, ביצועי הקריאייטיב, השגת היעדים שהוגדרו וכו'.  סופר גאים בדשבורד שהקמנו ומבטיחים לכם שתהיו גאים בתוצאות שיציג עבורכם.

DMP (Data Management Platform)

בניגוד למה שהורגלנו לחשוב, ידע לכשעצמו איננו כוח, לעומת זאת – ידע שעושים בו שימוש נכון הופך להיות כוח גדול.
עולם השיווק של היום מבוסס כולו על Data ולכן רכשנו את מערכת ה- DMP המתקדמת בעולם. באמצעות המערכת אנחנו מעניקים ללקוחותינו יכולות מתקדמות ביותר של טרגוט קהלים וסגמנטים ספציפיים, בהתבסס על דטאות של לקוחות חדשים ומתעניינים וחיבור אל קהלי יעד פוטנציאליים. מערכת ה-DMP מאפשרת לנו גישה למקורות 3rd party data, רכישת דטאות על קהלי יעד רלוונטיים בארץ ובעולם, איסוף נתונים המבוסס על מקורות מידע מהימנים ובניית מערך פעילות שכולו מוכוון לשימוש חכם בידע בעל ערך. תודו לנו על זה אח"כ.

DMP
cro

CRO (Conversion Rate Optimization)

שיפור יחסי המרה זו אומנות של ממש. היא דורשת דיוק, עיבוד וניתוח נתונים, יכולת פענוח והטמעה. בתהליכי האופטימיזציה שאנו עורכים אנו משלבים מערכות A/B Test לבידוד משתנים, מפות חום והקלקות, מערכות פופ-אפ מותאמות וכן הקלטת התנהגות גולשים באתר במידת הצורך. נגלה לכם סוד: ניתן להניע גולשים שלב אחד קדימה להשלמת תהליך ההמרה ואפילו למנוע מהם לנטוש את האתר לאחר זמן שהייה קצר. בואו לא נהפוך כל משימה מורכבת לבלתי אפשרית.

Smart media

זו לא חכמה לרכוש מדיה…אבל קניית מדיה חכמה? זה כבר סיפור אחר. עסקים שהצליחו להבין כיצד עושים זאת נכון נהנים ממגוון יתרונות בולטים, כשהמרכזי שבהם הוא הגעה ישירה לקהלי היעד שחפצו בהם: רכישה של מיקומי פרימיום באתרים דומיננטיים, וידאו בזירות תוכן הרלוונטיות לתחומי המותג, באנרים מתקדמים וכו'. גם בתחום הזה, גוגל ופייסבוק הן אימפריות שמעניקות לנו אפשרויות רחבות למקסום תוצאות: טכנולוגיות מותאמות למטרות הקמפיין, גמישות בבחירת התכנים, המיקום והמחיר, מעקב אחר נתונים בזמן אמת ועוד. כשמדובר על מדיה חכמה הכוונה היא לחלוקה חכמה ומובנית של משאבים בהתאם לצורך, עבודה בשיטת "שכבות" שבאופן הדרגתי מביאה מחשיפה להמרה ומממשת את מלוא הפוטנציאל הקיים בקרב קהלי היעד. זה מה שהופך את הפרסום הדיגיטלי למדויק, אפקטיבי ומוצלח הרבה יותר. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

PPC
research

מערכות מחקר

בבסיס כל קמפיין טוב ישנו מחקר רחב ומעמיק. יכולות מחקר מתקדמות וכלים בלעדיים מאפשרים לנו לחקור לעומק את הלקוחות שלנו, המתחרים שלהם והסביבה השיווקית שבמסגרתה הם פועלים. את הניתוחים הללו אנו מבצעים לפני ותוך כדי כל קמפיין בכדי להפחית בעלויות המדיה ולמקסם את הביצועים של כלל האלמנטים: כל ביטוי חיפוש, באנר וקריאייטיב שאיתו אנו עובדים. בשורה התחתונה: אנחנו לא מפחדים להתאמץ בשבילכם. כל הישג גדול מתחיל בצעד קטן, אז למה אתם מחכים?

מי מפחד מטכנולוגיות חדשות?

מילים ומונחים חדשים נוספו ללקסיקון שלנו כמפרסמים ומשווקים בעידן הפרסום הדיגיטלי: אופטימיזציה, טרגוט
קהלים, אחוזי המרה, ריטרגטינג, רימרקטינג, CPC, CTR ועוד…התחושה היא שקשה לעקוב אחר השינויים ועוד יותר
קשה לנסות להפיק מהם את המיטב.

 

טבעה של טכנולוגיה להשתנות, להתעדכן, להתייעל…בדיוק בשביל זה אנחנו כאן: להעניק ללקוחות שלנו את העדכונים
החמים על כל החידושים שיכולים לקחת את העסק שלהם צעד נוסף קדימה, ובמקביל להעז ולפתח טכנולוגיות
רלוונטיות שנותנות מענה לצורך קיים.

 

אז מה בתפריט? להפסיק לפחד, להתחיל לעשות:

Dashboard

Dashboard

לוח בקרה ודיווח שאופיין ופותח על ידנו באופן יזום ובלעדי. מציג את תוצאות קמפיינים ומותאם במיוחד עבור מנהלי שיווק ודיגיטל. מערכת הדשבורד מאפשרת קבלת מידע מדויק ובזמן אמת על כל ביצועי הקמפיינים בפלטפורמות השונות: גוגל, פייסבוק, טאבולה, אאוטבריין, ארטימדיה ועוד. המערכת מאפשרת ללקוחות שלנו לצפות בשקיפות בכלל הנתונים הרלוונטיים להצלחת הקמפיין: עלויות המדיה, ביצועי הקריאייטיב, השגת היעדים שהוגדרו וכו'.  סופר גאים בדשבורד שהקמנו ומבטיחים לכם שתהיו גאים בתוצאות שיציג עבורכם.

DMP

DMP (Data Management Platform)

בניגוד למה שהורגלנו לחשוב, ידע לכשעצמו איננו כוח, לעומת זאת – ידע שעושים בו שימוש נכון הופך להיות כוח גדול.
עולם השיווק של היום מבוסס כולו על Data ולכן רכשנו את מערכת ה- DMP המתקדמת בעולם. באמצעות המערכת אנחנו מעניקים ללקוחותינו יכולות מתקדמות ביותר של טרגוט קהלים וסגמנטים ספציפיים, בהתבסס על דטאות של לקוחות חדשים ומתעניינים וחיבור אל קהלי יעד פוטנציאליים. מערכת ה-DMP מאפשרת לנו גישה למקורות 3rd party data, רכישת דטאות על קהלי יעד רלוונטיים בארץ ובעולם, איסוף נתונים המבוסס על מקורות מידע מהימנים ובניית מערך פעילות שכולו מוכוון לשימוש חכם בידע בעל ערך. תודו לנו על זה אח"כ.

cro

CRO (Conversion Rate Optimization)

שיפור יחסי המרה זו אומנות של ממש. היא דורשת דיוק, עיבוד וניתוח נתונים, יכולת פענוח והטמעה. בתהליכי האופטימיזציה שאנו עורכים אנו משלבים מערכות A/B Test לבידוד משתנים, מפות חום והקלקות, מערכות פופ-אפ מותאמות וכן הקלטת התנהגות גולשים באתר במידת הצורך. נגלה לכם סוד: ניתן להניע גולשים שלב אחד קדימה להשלמת תהליך ההמרה ואפילו למנוע מהם לנטוש את האתר לאחר זמן שהייה קצר. בואו לא נהפוך כל משימה מורכבת לבלתי אפשרית.

PPC

Smart media

זו לא חכמה לרכוש מדיה…אבל קניית מדיה חכמה? זה כבר סיפור אחר. עסקים שהצליחו להבין כיצד עושים זאת נכון נהנים ממגוון יתרונות בולטים, כשהמרכזי שבהם הוא הגעה ישירה לקהלי היעד שחפצו בהם. לא עוד "באנרים פשוטים" במגוון אתרים ואפליקציות, אלא רכישה של מיקומי פרימיום באתרים דומיננטיים, וידאו באתרי תוכן הרלוונטיים לתחומי המותג, באנרים מתקדמים ועוד. גם בתחום הזה, גוגל ופייסבוק הן אימפריות שמעניקות לנו אפשרויות רחבות למקסום תוצאות: טכנולוגיות מותאמות למטרות הקמפיין, גמישות בבחירת התכנים, המיקום והמחיר, מעקב אחר נתונים בזמן אמת ועוד. .כל אלו בשילוב יכולות טרגוט מעמיקות הופכים את הפרסום הדיגיטלי לחכם, מדויק, יעיל ומדיד הרבה יותר. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

research

מערכות מחקר

בבסיס כל קמפיין טוב ישנו מחקר רחב ומעמיק. יכולות מחקר מתקדמות וכלים בלעדיים מאפשרים לנו לחקור לעומק את הלקוחות שלנו, המתחרים שלהם והסביבה השיווקית שבמסגרתה הם פועלים. את הניתוחים הללו אנו מבצעים לפני ותוך כדי כל קמפיין בכדי להפחית בעלויות המדיה ולמקסם את הביצועים של כלל האלמנטים: כל ביטוי חיפוש, באנר וקריאייטיב שאיתו אנו עובדים. בשורה התחתונה: אנחנו לא מפחדים להתאמץ בשבילכם. כל הישג גדול מתחיל בצעד קטן, אז למה אתם מחכים?